اختلاف پژمان منتظری و مجیدی به کجا کشید؟

بحث بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال این روزها قوت گرفته و برخی عنوان کردند که تعدادی از بازیکنان استقلال مثل پژمان منتظری با مجیدی اختلاف دارند.
جام ورزشی، بحث بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال این روزها قوت گرفته و برخی عنوان کردند که تعدادی از بازیکنان استقلال مثل پژمان منتظری با مجیدی اختلاف دارند و مخالف بازگشت این بازیکن به جمع آبی پوشان هستند.

پژمان منتظری در خصوص شایعاتی که در همین رابطه مطرح شده اظهار داشت: « متاسفانه فکر های آلوده برای من حرف در می آورند در حالیکه اصلا چنین صحبت هایی را قبول ندارم چون من 2 سال کنار فرهاد مجیدی بازی کردم و چیز های زیادی از این بازیکن آموختم.»

وی افزود: « یکی از آرزوهایم این است که فرهاد مجیدی به استقلال برگردد و نمی دانم چرا برخی دوستان این صحبت ها را مطرح کردند و از کجا چنین تحلیلی کرده و آن را به گوش مردم رسانده اند.»

منتظری در پایان گفت وگو با فارس تاکید کرد: « از اینکه شنیده ام فرهاد مجیدی در حال بازگشت استقلال است خیلی خوشحالم و باید بگویم 2 سال بهترین خاطره ها را در کنار او داشتم و ما دو نفر از دوستان صمیمی همدیگر هستیم و مطمئن باشید اولین نفری که از آمدن مجیدی استقبال می کند من هستم.



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: :::بازگشت فرهاد مجیدی , بازگشت , فرهاد مجیدی , فرهاد مجیدی , فرهاد , مجیدی , دکترفتح الله زاده , مظلومی , پورحیدری ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.